Sub Regional Office, Vadodara उप क्षेत्रीय कार्यालय वड़ोदरा ,
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Branch Office

S.No. Branch Name Place/Address Telephone No. / Fax No. VOIP No. Email Id
1 Nadiad 14, Gautam Park Society, Nana Kumbhnath Road, Nadiad-387001 0268-2529350 50268001 -50268003 bo-nadiad.gj@esic.nic.in
2 Kalol Vrundavan Park Society, Opp. Taluka Panchayat, Distt. Panchmahasls – 389330 02676-236532 52676004 -52676006 bo-kalolpm.gj@esic.nic.in
3 Halol Near ST Depot, Hotel Yuvraj Complex, Halol P.M.-389350 02676-225460 52676001 -52676003 bo-halol.gj@esic.nic.in
4 Panigate Dispensary-5, Popular Bread Factory,RTO Road Warasiya,Vadodara-390006 0265-2561069 50265007 -50265009 bo-panigate.gj@esic.nic.in
5 Makarpura Near Swami Vivekanand School, GIDC, Manjalpur Road, Makarpura Baroda-390011 0265-2643760 50265001 -50265003 bo-makarpura.gj@esic.nic.in
6 Gorwa D-2 Disp. Building, Alembic Road Gorwa, Baroda-390003 0265-2280285 50265004 -50265006 bo-gorwa.gj@esic.nic.in
7 Bharuch Falshrutibagar, BH -Aditya Kidney Care, Station Road Bharuch-392001 02642-243127 52642001 - 52642003 bo-bharuch.gj@esic.nic.in
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निर्देश

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  • 1. CPGRAM में लॉग इन करें
  • 2. "Grievance Detail"के तहत "Others/Not Listed/Not Known" का चयन करें
  • 3. "Ministry/Department" ड्रॉपडाउन में ESIC चयन करें
  • 4. "Subordinate Department/Office" में क्षेत्रीय कार्यालय का चयन करें
  • 5. शिकायत का विवरण दें .

Instructions

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  • 1. Login into CPGRAM
  • 2. In section "Grievance Detail" select "Others/Not Listed/Not Known"
  • 3. In the "Ministry/Department" Drop Down Select ESIC
  • 4. In "Subordinate Department/Office" select the Regional Office
  • 5. Provide details of the complaint

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